lauantai 17. lokakuuta 2015

Kutka

Hei! Minä olen Kutka. Olen tullut tänne kysymään, että haluaisitteko te, että kirjoittaisin tänne jotain. Toivon että vastaisitte kysymykseeni mahdollisimman nopeasti. Jos haluatte, voitte myös kertoa joitain aiheita, joista voisin kirjoittaa. Voisinkin tässä kertoa tarkemmin, kuka olen:

Olen siis Kutka ja harrastan rockkaamista, rottakoripalloa, kuvausta ja kudontaa. En ole edes mikään rikas: minulla on vain 10€! Lempiruokani ovat lihapullat ja pallonmuotoiset perunat, koska niillä voi pelata koripalloa. Lempivärini on kulta.
Toivon että vastaisitte kysymykseeni mahdollisimman nopeasti.
T: Kutka


5 kommenttia:

  1. Kommentit auttavat sivujen kehittämisessä. Toivon lisää viestejä, kiitos! ;-)

    VastaaPoista
  2. Voitko kirjoittaa lisää esim. rottakoripallosta? :) :)

    VastaaPoista
  3. Juu, myös Kutkan juttuja olisi kiva lukea enemmän! Ilmoittaudun samalla lukijaksi, kiva blogi :)

    VastaaPoista